poniedziałek, 4 stycznia 2016




Cześć, dawno nie dodawałam posta, ale to wszystko przez brak czasu, były święta, musiałam pomagać mamie, potem sylwester, byłam u koleżanki, no jakoś tak wyszło, nareszcie znalazłam chwilkę czasu aby coś dodać. Do szkoły idę dopiero we czwartek, także lajty, niektórzy musieli wstać do szkoły dzisiaj czyli w poniedziałek (2016-01-04). Ja bym chyba nie dała rady...jeszcze od soboty czuję się źle, boli mnie głowa, brzuch, masakra!

Co do Star Stable, to nie dawno wbiłam repke w kręgu błyskawicy ,, podziwiana''.
Podziwiana czyli 6000 PD, jak ktoś nie wie.
Jak oceniam questy z Lisą? Myślę, że 10/10.
Te runny były świetne, szkoda, że tylko można było do 1500 PD nabijać..
Jestem ciekawa kiedy sso doda następne zadania, i jak bedą wyglądać te treningi, 
o których Lisa mówiła.

Łapcie kilka zdjęć:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz